eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody1,89 l/100 km - czy to możliwe?Re: 1,89 l/100 km - czy to możliwe?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: kamil <s...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 1,89 l/100 km - czy to możliwe?
    Date: Fri, 24 Jun 2011 11:18:08 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 38
    Message-ID: <iu1o90$6s0$6@inews.gazeta.pl>
    References: <4e020681$0$2453$65785112@news.neostrada.pl>
    <v...@l...institute.com> <itt2mv$irk$1@news.onet.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <ittujf$8i3$1@inews.gazeta.pl> <s...@d...wkurw.org>
    <itvbos$106$1@inews.gazeta.pl>
    <5...@4...com>
    <o5a4i1ufi90w$.dlg@lepper.institute.com> <itvdh9$6k6$1@inews.gazeta.pl>
    <itvqvb$j1h$1@node2.news.atman.pl> <itvsuk$ot1$1@inews.gazeta.pl>
    <itvuaf$536$3@news.dialog.net.pl> <itvv2m$2ej$1@inews.gazeta.pl>
    <iu02ms$qr3$1@node2.news.atman.pl> <iu06ic$r8p$1@inews.gazeta.pl>
    <iu0747$9j8$1@news.dialog.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: gateway.moredun.ac.uk
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1308910688 7040 194.80.173.254 (24 Jun 2011 10:18:08 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 24 Jun 2011 10:18:08 +0000 (UTC)
    X-User: radnor
    In-Reply-To: <iu0747$9j8$1@news.dialog.net.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; en-US; rv:1.9.2.17)
    Gecko/20110414 Thunderbird/3.1.10
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2378819
    [ ukryj nagłówki ]

    On 23/06/2011 21:19, Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:
    > W dniu 2011-06-23 22:09, kogutek pisze:
    >>>
    >> Nic nowego nie napisałeś. To legenda nie mająca nic wspólnego z
    >> rzeczywistością. Ciepły też potrzebuje swiec żarowych do odpalenia. No
    >> chyba
    >> że dla Ciebie zimowe odpalenie poprzez ciągnięcie przez ciągnik ze
    >> sprawnymi
    >> świecami żarowymi jest normą. Legenda powstała na skutek obserwacji
    >> użytkowników diesli. Jak uszkodzone świece to albo nie można odpalić
    >> albo do
    >> odpalenia potrzeba dużo energii z zewnątrz. W czym zimne powietrze
    >> miało by
    >> przeszkadzać w odpaleniu diesla. Ogólnie dostępne źródła podają że
    >> temperatura pod koniec suwu sprężania w dieslu wynosi od 600 do 800
    >> stopni. 0
    >> lub - 20 nie stanowi żadnego problemu bo to niecałe 3%.Silnik nawet nie
    >> zauważa że ma zimne powietrze. Czy świeca o mocy kilkudziesięciu watów
    >> może
    >> ugrzać cylinder albo powietrze jakie wlatuje do cylindra. Oczywiście
    >> że nie.
    >> Prawda o świecach żarowych trochę różni się od powszechnie znanej
    >> bajki. Ale
    >> ty wolisz bajki. Przy okazji nigdy nie widziałeś traktorów zimą.
    >> Traktor to
    >> uniwersalny pojazd. Rolnik orze nim pole. Drogowiec wykorzystuje go do
    >> transportu na przykład asfaltu. Leśnicy do transportu ściętych drzew. A
    >> bałwany to ludzie w domach wieczorami lepią. Widać to po forum.
    >>
    > Jedno pytanie: czy wg dzisiejszych standardów jesteś humanistą?
    >

    :D


    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: