eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody1,9 dCiRe: 1,9 dCi
  • Data: 2012-09-17 21:17:02
    Temat: Re: 1,9 dCi
    Od: "Przembo" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    *Lewis" <"lewisa[tnij]* w wiadomości news:k37q38$vdb$1@node1.news.atman.pl
    napisał(a):
    > W dniu 2012-09-17 20:21, R2r pisze:
    >> W dniu 2012-09-17 16:58, Lewis pisze:
    >>> Zawsze zastanawiało mnie porównywanie uturbionych diesli do wolnossących
    >>> benzyn - co za kretynizm. Weźmy około 2.0 TB i takiego samego 2.0 TD to
    >>> benzyniak zje diesla 2 razy pod każdym względem.
    >> Zwłaszcza pod dystrybutorem. :)
    >> Pomyśl jaki jest sens porównania silników np. 140 KM z 220 KM? Przecież
    >> różnice są oczywiste, więc cóż ciekawego przyniesie takie porównanie
    >> oprócz z góry wiadomego wniosku, że ten o większej mocy lepiej
    >> przyspiesza, szybciej może jechać i więcej pali?
    >> Co innego porównywanie silników różnych technologii o zbliżonych mocach
    >> - wtedy wychodzą zalety i wady obu rozwiązań. A że diesel wymaga
    >> turbodoładowania aby przy podobnej pojemności osiągnąć podobną moc to
    >> już inna sprawa.
    > Zgoda TB spali więcej ale różnica niedługo zwróci się w kosztach
    > eksploatacji ;)

    No to jak już dobieramy sobie swobodnie kryteria to wolnossacy silnik o
    pojemności 3.0, 4.0 i 5.0 zawstydzi swobodnie 2.0 TB przy porówaniu kosztów
    wymiany turbo, a nie wykluczone że osiągami pokaże kto tu rządzi.

    Pozdr

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: