eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody10 tys. nowych punktów ładowania › Re: 10 tys. nowych punktów ładowania
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!.POSTED.77-253-38-91.adsl
    .inetia.pl!not-for-mail
    From: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 10 tys. nowych punktów ładowania
    Date: Wed, 15 Mar 2023 02:17:07 +0100
    Organization: A.P.Z.
    Message-ID: <tur6bg$bap9$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    References: <tujthg$l05$2$Cav@news.chmurka.net>
    <640f273a$0$19624$65785112@news.neostrada.pl>
    <tupmjp$3p0jh$3@news.icm.edu.pl>
    <64106957$0$19601$65785112@news.neostrada.pl>
    <tuqfa5$3qc7u$2@news.icm.edu.pl>
    <6410d825$0$19622$65785112@news.neostrada.pl>
    <tuqmqe$adkq$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <tur5uh$3rs5n$2@news.icm.edu.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Wed, 15 Mar 2023 01:17:36 -0000 (UTC)
    Injection-Info: portraits.wsisiz.edu.pl;
    posting-host="77-253-38-91.adsl.inetia.pl:77.253.38.91";
    logging-data="371497"; mail-complaints-to="a...@w...edu.pl"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:102.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/102.8.0 Hamster/2.1.0.11
    Content-Language: pl
    In-Reply-To: <tur5uh$3rs5n$2@news.icm.edu.pl>
    X-Antivirus: AVG (VPS 230314-6, 14.3.2023), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2712118
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 15.03.2023 o 02:10, io pisze:
    [...]
    >>> A prąd ładowania nie ma wpływu na długość ładowania?
    >>>
    >> Oczywiście, że ma. Generalnie chodzi o temperaturę baterii najwięcej,
    >> gdyż to ona powoduje najwiekszą degradację tejże.
    >
    > Trwałość to inna sprawa. Ładować można długo, konkretnie aż się aku
    > sfajczy :-)

    Chyba w twojej piwnicy.
    Nie bredź. Są obwody, które pilnują ile % może być naładowany akumulator :>
    >
    >>
    >> Logiczne zatem, że jeśli będziemy ładowali dużym prądem, to
    >> temperatura może być duża, co oczywiście potwierdzają badania i
    >> doświadczenie. Są oczywiscie systemy chłodzące ale one są "zewnętrzne"
    >> a nie wewnętrzne dla baterii. Takie "gotowanie dużym prądem" jest
    >> zgubne, bo temperatura wewnątrz baterii jest większa niż na zewnątrz,
    >> nawet w przypadku chłodzenia czy to cieczą czy czymkolwiek.
    >
    > Takie są doświadczenia użytkowników samochodów elektrycznych? :-)

    Nie, debilu, producentów.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: