  • Data: 2023-03-15 15:02:51
    Temat: Re: 10 tys. nowych punktów ładowania
    Od: io <i...@o...pl.invlid> szukaj wiadomości tego autora

    > W dniu 15.03.2023 o 02:10, io pisze:
    > [...]
    >
    > Chyba w twojej piwnicy.
    > Nie bredź. Są obwody, które pilnują ile % może być naładowany akumulator :>

    Taaa, w twojej makówce :-)

    Prąd ładowania oczywiście wpływa na czas ładowania do naładowania. Ale
    tak w ogóle to można ładować krócej lub dłużej a zużycie na jednostkę
    czasu ładowania jest takie samo. Szybkość może wpływać, ale o tym nie
    napisano tylko co najwyżej sobie pomyślano. Co ja poradzę.

    > Nie, debilu, producentów.

    Debilu, 8 lat gwarancji dają. I moje Twizy ma taki aku. Zasięg taki jak
    nowszego. Chcesz się przejechać? Nie? To sp.. :-)