eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody10 tys. nowych punktów ładowania › Re: 10 tys. nowych punktów ładowania
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED.s201pc206.mmj.pl!not-for-mail
    From: io <i...@o...pl.invlid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 10 tys. nowych punktów ładowania
    Date: Wed, 15 Mar 2023 15:02:51 +0100
    Organization: ICM, Uniwersytet Warszawski
    Message-ID: <tusj6m$3uaiv$2@news.icm.edu.pl>
    References: <tujthg$l05$2$Cav@news.chmurka.net>
    <640f273a$0$19624$65785112@news.neostrada.pl>
    <tupmjp$3p0jh$3@news.icm.edu.pl>
    <64106957$0$19601$65785112@news.neostrada.pl>
    <tuqfa5$3qc7u$2@news.icm.edu.pl>
    <6410d825$0$19622$65785112@news.neostrada.pl>
    <tuqmqe$adkq$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <tur5uh$3rs5n$2@news.icm.edu.pl>
    <tur6bg$bap9$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Wed, 15 Mar 2023 14:03:02 -0000 (UTC)
    Injection-Info: news.icm.edu.pl; posting-host="s201pc206.mmj.pl:89.174.201.206";
    logging-data="4139615"; mail-complaints-to="u...@n...icm.edu.pl"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:102.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/102.8.0
    Content-Language: pl
    In-Reply-To: <tur6bg$bap9$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2712133
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 15.03.2023 o 02:17, LordBluzg(R)?? pisze:
    > W dniu 15.03.2023 o 02:10, io pisze:
    > [...]
    >>>> A prąd ładowania nie ma wpływu na długość ładowania?
    >>>>
    >>> Oczywiście, że ma. Generalnie chodzi o temperaturę baterii najwięcej,
    >>> gdyż to ona powoduje najwiekszą degradację tejże.
    >>
    >> Trwałość to inna sprawa. Ładować można długo, konkretnie aż się aku
    >> sfajczy :-)
    >
    > Chyba w twojej piwnicy.
    > Nie bredź. Są obwody, które pilnują ile % może być naładowany akumulator :>

    Taaa, w twojej makówce :-)

    Prąd ładowania oczywiście wpływa na czas ładowania do naładowania. Ale
    tak w ogóle to można ładować krócej lub dłużej a zużycie na jednostkę
    czasu ładowania jest takie samo. Szybkość może wpływać, ale o tym nie
    napisano tylko co najwyżej sobie pomyślano. Co ja poradzę.

    >>
    >>>
    >>> Logiczne zatem, że jeśli będziemy ładowali dużym prądem, to
    >>> temperatura może być duża, co oczywiście potwierdzają badania i
    >>> doświadczenie. Są oczywiscie systemy chłodzące ale one są
    >>> "zewnętrzne" a nie wewnętrzne dla baterii. Takie "gotowanie dużym
    >>> prądem" jest zgubne, bo temperatura wewnątrz baterii jest większa niż
    >>> na zewnątrz, nawet w przypadku chłodzenia czy to cieczą czy czymkolwiek.
    >>
    >> Takie są doświadczenia użytkowników samochodów elektrycznych? :-)
    >
    > Nie, debilu, producentów.
    >

    Debilu, 8 lat gwarancji dają. I moje Twizy ma taki aku. Zasięg taki jak
    nowszego. Chcesz się przejechać? Nie? To sp.. :-)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: