  • Data: 2014-01-30 14:03:06
    Temat: Re: 100 Mbit karty LAN w nowych laptopach
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2014-01-30, o godz. 13:33:02
    Wilk <h...@1...pl> napisał(a):

    > Używam sieci 1Gbit i nie przewalam filmów, muzyki. Wystarczy, że na
    > laptopa chce ściągnąć z serwera przygotowaną wirtualną maszynę z
    > gotowym systemem (to już trochę waży) lub takową zamieścić na
    > serwerze w sieci. Komunikuję się także z serwerami SVN w sieci
    > lokalnej i na 1Gbit to śmiga szybciej niż na 100Mbit (gdzie
    > pojedyncze pliki dużo nie ważą, ale jest ich dużo), a pracuję na
    > laptopie. Czyli jak najbardziej 1Gbit ma sens na laptopach, bo gdzie
    > 10-12MB/s, a 60MB/s. Jak to się mówi co kabel to kabel (albo jak kto
    > woli co drut to drut). ;)

    Mówisz że przeciętny użytkownik laptopa zasysa obrazy maszyn
    wirtualnych i korzysta z repozytorium SVn? ;-)
    Wiesz - ja dość często robię obrazy dysków i przepycham wtedy często
    setki GB. A jedna z podstawowych rzeczy na laptoku to praca zdalna na
    maszynie stojącej w serwerowni. Ale daleko mi do stwierdzenia że
    większość użytkowników laptopów robi to to co ja. Raczej dominuje
    przeglądanie sieci, pakiet biurowy w wydaniu biurowym plus multimedia w
    wydaniu domowym.

    Zdrówko