    Subject: Re: 1000+
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: "T." <k...@i...pl>
    Date: Thu, 27 Jun 2019 09:35:51 +0200

    W dniu 2019-06-27 o 07:45, 'TomN' pisze:
    > <https://www.auto-swiat.pl/porady/prawo/30-dni-na-re
    jestracje-kupionego-pojazdu-za-spoznienie-bedzie-kar
    a-1000-zl/ee6gydb>

    > Kasy zaczyna brakować, pojawiają się pomysły jak budżet uzupełnić -- tym
    > razem padnie na samochody, a raczej ich nabywców, zbywców.
    >
    > Jeden "złapany" samochód to minimum tysiąc, a może i dwa lub wiecej...

    Według mnie to dobry ruch. nawet tu na grupie były wątki, jak to ktoś
    nie zarejestrował auta po kupnie i latami przychodziły mandaty na
    starego właściciela. Teraz trochę to się ukróci. powinna być kara 1000
    zł za każdy miesiąc spóźnienia.
    T.