  • Data: 2019-06-27 10:18:59
    Temat: Re: 1000+
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 27 czerwca 2019 09:35:57 UTC+2 użytkownik T. napisał:

    > Według mnie to dobry ruch. nawet tu na grupie były wątki, jak to ktoś
    > nie zarejestrował auta po kupnie i latami przychodziły mandaty na
    > starego właściciela. Teraz trochę to się ukróci. powinna być kara 1000
    > zł za każdy miesiąc spóźnienia.

    Bo to wszystko trochę dziwnie działa
    1. Miałem samochód, zarejestrowany na mnie itp. Sprzedałem go rok temu, od razu
    zgłosiłem fakt sprzedaży i samochód "zniknął" z mego stanu. No i ok. Nowy właściciel
    go na siebie jeszcze do dzisiaj nie zarejestrował. Jestem tego pewien na 100%. Kto wg
    CEPIKU na dzisiaj jest jego właścicielem?
    2. Sytuacja odwrotna- rok temu kupiłem samochód. Do dzisiaj go nie przerejestrowałem
    na siebie. Sprzedająca od razu zgłosiła fakt sprzedaży. Auto zniknęło z jej "stanu" a
    nie pojawiło się u mnie. Ciekawe kto wg CEPIK jest właścicielem tego auta

    Oba powyższe sprawdzane w aplikacji mObywatel oraz w usłudze "mój pojazd" na
    https://obywatel.gov.pl/kierowcy-i-pojazdy/moj-pojaz
    Nie wiem czy dane tam prezentowane to jest odzwierciedlenie danych z CEPIK ale jak
    widać jest tam dziura. Jak sprzedający zgłosi sprzedaż a kupujący nie przerejestruje
    to auto "ginie"