  • Data: 2019-06-27 21:15:41
    Temat: Re: 1000+
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-06-27 o 19:00, Budzik pisze:

    > Z pewnoscia znalazłoby sie dla nich jakies ciekawsze i bardziej
    > produktywne zajecie nawet w sferze budzetowej.

    To na pewno. Obywateli u nas ubywa, mamy ujemny przyrost, ale urzędników
    ciągle mało.

    > Moznaby np kolejki paszportowe w okresie wakacji skasowac.

    A dlaczego by paszportów też nie wyrabiać przez epuap?

    > Wielokrotnie słysze ze gdzies w jakims urzedzie brakuje urzedników do
    > realizacji zadan, wiec to nie kwestia braku zajecia a odpowiedniego
    > zarządzania.

    Brakuje, bo raz że zadania są z dupy, dwa to nasz Sejm i Senat płodne są
    i dbają o swój elektorat, czyli o to, żeby roboty urzędnikom nie zabrakło.
    Gdzieś czytałem, że na początku transformacji ustrojowej w administracji
    publicznej pracowało coś koło 150 tyś. ludzi, dziś podobno to jest pół
    miliona. W między czasie nastąpiła informatyzacja/cyfryzacja tych
    wszystkich urządów. Jak się to wszystko weźmie pod uwagę, to nie
    wygląda, że kwestia tylko nieodpowiedniego zarządzania.