  • 1. Data: 2024-01-13 13:17:07
    Temat: Re: 104 klawisze z Biedronki do Trybuna...
    Od: Trybun <M...@j...cb>

    W dniu 13.01.2024 o 10:23, Eneuel pisze:
    > https://home.biedronka.pl/rebeltec-klawiatura-rebelt
    ec-bigfont-pod
    > swietlana-104-klawisze-000000000000488571.html

    Pięknie i ładnie ale czy funkcjonalnie? Bo jakoś tu także nikt nie
    deklaruje że ma podświetlane klawisze, po których oczekuję widoczności
    znaków w nocy, o skoku klawisza także milczenie. Tym niemniej dzięki za
    namiary.

  • 2. Data: 2024-01-17 22:46:22
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 13 sty 2024 o 13:17, Trybun pisze:

    > Pięknie i ładnie ale czy funkcjonalnie?

    W marmurowej BiedAronce to dziś widziałem -- ale nie miałem
    gniazda, więc nie wypróbowałem... To coś jest przewodowe...
    Można zajść z powerbankiem i wypróbować...

    Dipol (dostawca CATV) pójdzie z torbami z powodu TV-Republika?
    Czy wpuści TV-Republikę w swe przewody?... Młodzi wybiorą net,
    emeryci -- chyba TV-Republikę, więc net... ;)

    Vod, Megogo, TV-Trwam, YouTube, Spotify, darmowy Tidal -- cóż
    daje CATV, czego za freeko nie daje net?... Viasat History
    po polsku?... Może i to jest w necie?...

    Czy uszate (z mikrofonem) piloty są w każdym TV-Boxie?

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..s

  • 3. Data: 2024-01-18 08:53:08
    Od: Trybun <M...@j...cb>

> [...]
    > po polsku?... Może i to jest w necie?...
    >
    > Czy uszate (z mikrofonem) piloty są w każdym TV-Boxie?

    Ale trzeba by taki bank pierwsze mieć..?

    A co do TV Republika to wręcz szokuje mnie jej pikowanie w górę w
    sondażach popularności.. Kto normalny ogląda te ryje sączące jad.. Gdyby
    w tym kraju było egzekwowane prawo to to całe towarzystwo powinno już
    dawno gnić w kryminale.

  • 4. Data: 2024-01-18 13:11:23
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 18 sty 2024 o 08:53, Trybun pisze:

    > A co do TV Republika to wręcz szokuje mnie jej pikowanie
    > w górę w sondażach popularności.. Kto normalny ogląda te

    Nie wiem.

    > ryje sączące jad.. Gdyby w tym kraju było egzekwowane prawo

    Gdyby szafa miała sznurek to była windą
    a gdyby babcia miała wąsy to by była dziadkiem...

    > to to całe towarzystwo powinno już
    > dawno gnić w kryminale.

    Wg mnie -- ani to jego (towarzystwa) powinność,
    ani nie łamie (owo towarzystwo) prawa swymi wypowiedziami,
    ani jadu nie sączy...

    -=-

    IMO każdy ma prawo do wypowiadania się -- Ty także, choć (delikatnie
    ujmując w słowa) nie każdemu podobają się Twoje przemyślenia...

    -=-

    Powerbanki mam (bank dał aż trzy bardzo dobre -- niestety niewielki
    był z nich pożytek, bo telefony całkiem nieźle trzymają energię)
    ale niekoniecznie mam ochotę na weryfikację, choć być może któregoś
    razu zabiorę ze sobą do BiedAronki powerbank... Nie potrzebuję
    podświetlanej klawiatury, zdecydowanie nie chcę przewodowej,
    jeśli już -- kupiłbym BT do TV-Boxa, ale i taka być może nie
    jest mi (Xiaomi?) potrzebna...

    TV-Box pracuje niemal stale, łączy się bez problemów ze słuchawkami
    BT bądź z głośnikiem BT, ale głośnik cicho gra -- chlip, chlip...
    Nie widzę potrzeby płacenia Dipolowi za CATV -- za 42 pln miesięcznie
    można dwa razy w roku zatrudnić sprzątaczkę?... Do niedawna brała
    200 pln, teraz 300 pln -- inflacja... Ale za tyle można mieć
    noszenie zakupów do mieszkania... Też zwyżka o 50%...

    Mleko tanieje -- 1.74 pln za litr UHTego w Lidlu...

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..s

  • 5. Data: 2024-01-18 18:04:43
    Od: Trybun <M...@j...cb>

    > Wg mnie -- ani to jego (towarzystwa) powinność,
    > ani nie łamie (owo towarzystwo) prawa swymi wypowiedziami,
    > ani jadu nie sączy...
    >
    > -=-

    Abyś mógł zobaczyć za kratami te nienawistnie szczekające mendy musieli
    by na poziomie obrażania Rosji i jej władz obrazić to samo słowo w słowo
    powiedzieć o władzach Izraela czy USA albo o narodach je zamieszczających.