    From: "vari" <v...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: 112
    Date: Sat, 31 Jan 2009 07:56:08 +0100

    > Właśnie się zastanawiałem, jak oni te błędne wywołania liczą. Czy to może
    > chodzi o dane o błędach maszyn zbierane przez jakiś układ kontrolny
    > centrali?
    >
    > Czy może chodzi o błędy ludzi: rejestr "długie ucho" reaguje na słowa
    > "przepraszam, pomyłka" i odnotowuje to w jakimś liczniku :-D

    Oni mają swoje próbniki z dedykowanymi numerami, które nuc innego nie robią
    tylko dzwonią na inne podobne probniki podpięte do linii w innych centralach
    (w całym kraju).
    Próbniki krecą te same numery i z drugiej strony musi się im zgłosić
    odzewnik i zapiszczeć donośnie odpowiednim tonem.
    Gdy próbnik stwierdzi że druga strona odebrała wywołanie ale nie chce
    piszczeć (np głupio się pyta "halo....HALO !...krasnoludki kurde
    balans....") to odnotowuje to jako błędne wywołanie (nie trafiło pod ten
    numer co miało).
    vari