  • Data: 2011-05-16 07:40:36
    Temat: Re: 125 cm3 - spalanie (skuter)
    Od: Seba <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 16 May 2011 00:18:13 -0700 (PDT), amos napisał(a):

    > W Piaggio X9, 125 ccm palil w zakorkowanej stolicy bardzo podobnie.
    > Nie mierzylem za czesto, ale ponizej 4 ciezko bylo osiagnac.
    >
    > Obstawiam, ze ten typ tak ma.

    Ja też go jakoś nie sprawdzam, ale dane mi było właśnie wyjeździć cały
    zbiornik paliwa, więc przeliczyłem konsumpcję i wydało mi się, że wynik
    jest trochę wysoki.
    U Ciebie jest ten sam silnik a i sama kubatura skutera podobna, więc
    może coś w tym jest.
    Tak czy siak zawiozę go do lekarza (przegląd olejowy wypada jakoś
    niebawem) - zobaczymy co w trawie piszczy.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.