    From: "Tomek K." <t...@p...fm>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: 138 kg pomaranczy
    Date: Tue, 18 May 2010 10:26:42 +0200

    Użytkownik "KJ Siła Słów" <K...@n...com> napisał:
    > Tylko nie mów, że właśnie z lasu wróciłeś.
    > Samemu w lesie po nocy ? może być słabo.

    Ja ostatnio slepy sie zrobilem w nocy i nawet samochodem
    unikam jazdy po ciemku poza miastem, a co dopiero enduro (w lesie),
    ktore ma zarowke jak moj rower ;-).
    Takze jazdy odbywaly sie w dzien.

    > Nie mówiąc już o tym, że samemu podręczniki enduro nie polecają

    100 km przelatalem sam, a drugie 100 km z kumplem, ktory wychowal
    sie w tamtych lasach :D

    > (mi się zdarza, ale tam gdzie latam jednak ludzie się kręca).

    Ja endurzenia dopiero sie ucze, i tak np. troche lekcewazaco podszedlem
    do ubioru z nastawieniem "eee tam te 60-70 km/h, kurtka turystyczna
    z goretexem i jakimis drobnymi ochraniaczami wystarczy" - ale musze
    przyznac, ze wczoraj momentami mialem stracha :D, zupelnie inaczej
    odbiera sie ta predkosc. I zaczalem zastanawiac sie nad jakas zbroja
    dainese albo buzerem....

    > PS2. Fajnego brudnego!

    Dzieki !

    Pozdrawiam,