  • Data: 2020-09-16 14:05:11
    Temat: Re: 14-latek Zniżki OC
    Od: viktorius <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-09-16 o 13:25, J.F. pisze:

    > Dziecku budując ?

    Taka inwestycja, żeby mieć już jakąś historię ubezpieczenia, gdy
    faktycznie kupi auto i zechce zarejestrować na siebie. Wątkotwórca pytał
    o "przepisanie" jego zniżek gdy syn stanie współwłaścicielem. Ale to tak
    nie działa, każdy wypracowuje sobie własne zniżki. Dlatego ten pomysł z
    przyczepą/motorowerem.

    > Bo teraz czasy takie, ze ubezpieczyciel wbija pesel w baze, i tam juz mu
    > wyskakuja wszystkie pojazdy i szkody.
    >
    > Jak wrzuci pesel dziecka ... przyczepka wyskoczy, ale czy nie wyskocza
    > tez inne szkody wspolwlascicieli ?
    > Moze nie ...

    Wyskoczą szkody na pojazdach, których posiadacz danego peselu jest
    właścicielem, albo współwłaścicielem.
    Dlatego ja będąc współwłaścicielem z ojcem jednego z aut, gdy on puknął,
    to moje zniżki też poszły w siną dal.
    Mając tylko na siebie jeszcze 3 pojazdy, przed kilka lat byłem dla
    towarzystw ubezpieczeniowych klientem po "pozwyższonym ryzyku". Bo
    przecież na moim peselu szkoda widniała. Już nikt nie dociekał jaka była
    natura tej "szkody". Oj zapłaciłem sporo za te stłuczkę ojca.
    Podwyższonymi przez kilka lat składkami na OC dla wszystkich moich
    pojazdów :(

    > No chyba, ze akurat ktos przechodzi i mu na stope spadnie.
    > Wtedy sie moze OC przydac.

    http://www.odszkodowania.info.pl/?p=2981

    punkt b) mówi o szkodzie wynikłej przy załadunku i rozładunku. Wtedy
    przyczepa może nie być połaczona z autem, więc z jej OC by szła szkoda.
    Trzeba tylko zeznać, że stopę przycisło, jak się na nią coś wkładało.

    --
    viktorius