  • Data: 2022-01-03 22:36:23
    Temat: Re: 17 minut i 37 sekund
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 3 stycznia 2022 o 21:55:19 UTC+1 heby napisał(a):
> [...]
    informacja że na 1,5 minuty trzeba będzie poczekać do 2025 roku. Blisko już jest,
    bardzo blisko.
    > Ale wiesz, że do momentu kiedy synteza wygeneruje dodatnią ilośc
    > energii, upłynie jeszcze bardzo duzo czasu?
    >
    > Utrzymano *plazmę* przez długi czas. To osiągnięcie. W jednym, małym kroku.
    >
    > To nie oznacza, że za tydzień będą budowac komercyjny reaktor. Ogólnie,
    > to wielu z nas go nie doczeka.
    Różne scenariusze są możliwe. Może się udać pojutrze albo nigdy, nigdy w znaczeniu że
    mogę niedoczekać . Kilka wybuchów termojądrowych Ziemia zaliczyła. W każdym energia
    uzyskana była wyższa od włożonej. Znaczy się że się da. Jest tylko problem z
    przeniesieniem ze skali makro do mikro.