    From: Peter May <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: 2 problemy z divami - ogólnie
    Date: Mon, 04 Oct 2010 16:22:12 +0200

    W dniu 2010-10-04 15:02, Jakub Tarczewski pisze:

    > dzięki, TERAZ odpowiedź jest w miarę wyczerpująca i dosyć
    > przekonywująca, a w każdym razie poważna. Być może jestem
    > przewrażliwiony, ale poprzednia wydała mi się dość lekceważąca.
    > Co do stwierdzenia że "tabelki nie są od tego" można dyskutować (nawet w
    > "osiołkach" bynajmniej nie zostało to jednoznacznie stwierdzone).
    > Osobiście, mimo że radzę sobie z czystym css, mam wrażenie że wobec
    > zamieszania z przeglądarkami, wersjami css i html czasem (mała,
    > niezagnieżdżona) tabelka jest najmniej złym wyjściem. Oczywiście uznaję
> [...]

    Nie ma czegoś takiego, że "niewielka tabelka" nie jest złym wyjściem. To
    _nie jest_ rozwiązanie problemu tylko użycie tagu niezgodnie z jego
    przeznaczeniem. A to to _jest_ różnica. Analogicznie można stwierdzić,
    że po co mi (1):

    "
    <h1>Lista dostępnych produktów</h1>
    <ol>
    <li>Produkt A</li>
    <li>Produkt B</li>
    </ol>
    "

    skoro mogę zrobić np. tak (2):

    "
    "

    Ktoś wybrał rozwiązanie (2), bo nie wychodzi mu wykonanie poziomej,
    wycentrowanej listy. Takie działanie to niezrozumienie semantyki w
    html-u i nie znajomość dostatecznie CSS-a oraz czasem JavaScript-u.

    --
    Peter