    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 3/4 hejterów
    Date: Thu, 9 Mar 2023 17:54:23 +0100

    Thu, 9 Mar 2023 16:58:53 +0100, Shrek

    > Mniej wiecej tak - liczba przeciwników zakazu spalinek koreluje
    > zgrubsza z liczbą korzystających z samochodów. A co?

    Tobie zawsze trzeba jak krowie na rowie. To że liczba się koreluje nie
    znaczy automatycznie że za zakazem są tylko ci którzy nie mają samochodu.

    To tak jakby stwierdzić że każdy kto ma już elektryka jest za zakazem, choć
    wiadomo że to nieprawda. Ba, gdyby nie skrajna głupota ludzi i brak u
    większości instynktu samozachowawczego ja też byłbym przeciwko zakazowi. A
    tak, uważam że trzeba wszystko zresetować i będzie można ew. powoli wracać
    (choć z drugiej strony nie sądzę aby było do czego), tak samo jak to się
    stało na zachodzie z kotłami stałopalnymi. Najpierw je wyeliminowali
    praktycznie całkowicie, a teraz, jak się powietrze poprawiło, to pozwalają,
    z głową na karku, przy spełnieniu wyśrubowanych warunków, wracać np. do
    biomasy.

    > No i?

    Czyli znowu wyciąłeś odpowiedź zawartą w dalszej części
    mojej wypowiedzi i głupkowato się pytasz.

    --
    Pozdor
    Myjk