  • Data: 2010-03-04 08:33:47
    Temat: Re: 3 letnie opony "nowe".
    Od: badzio <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    cinews:hmlpel$2mr$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > hmm ale to dziwne, ja kupowalem przez internet i mialem oponki z data
    > produkcji zgodna z data zamowienia :)

    Co w tym dziwnego? Krzysiek napisal ze _zwyczajowo_ przyjmuje sie - to
    nie oznacza ze zawsze kupujac opony przez net dostajesz trzyletnie
    sztuki, zatem Twoj przypadek nie jest zaprzeczeniem poprzedniego
    postu.
    Inna sprawa - co znaczy data produkcji zgodna z data zamowienia? Ze
    jesli zamowiles opone np 26 stycznia 2010 to dostales opone z 4.
    tygodnia 2010 roku?