  • Data: 2022-11-23 23:08:06
    Temat: Re: 3600W - co kupić
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Legrand z Carrefour, upewnić się że to 3x 1,5 mm2
    drogo
    lub
    dwupak z IKEA, upewnić się że to 3x 1,5 mm2 (wziąć lupę i przez folię opakowania
    czytać wytłoczenie na kablu.
    tanio
    Z tym że obydwa po ok. 2-3 metry, ale domowe białe.
    Obydwa kupowałem szukając dobrego przedłużacza specjalnie BEZ wyłącznika.
    Mam jeszcze jakiegoś grubasa typu budowlano-ogrodowego, z Lidla jak był jakiś tydzień
    budowlany, z myślą o używaniu np. w garażu
    (czarny + czerwone gniazda półhermetyczne z klapkami)

    To co mnie ciekawi, to jak cienkie druciki wychodzą obecnie z markowego sprzętu np.
    odkurzaczy dobrych firm lub wiertarki podobnie -
    moja 25-letnia Elu ma przewód gruby na pół palca przy o połowę mniejszej mocy (650 W)
    od zabawkowych drucików nowego Boscha Prof.
    super hiper duper electronic (1300 W). Inna sprawa, że przy sprzęcie budowlanym
    izolacja pełni jeszcze rolę mechaniczną, więc może
    np. zaczęli wkładać włókna z dyneemy czy vectranu albo innej technory zamiast
    "zbędnego mechanicznie" przekroju miedzi.

    -----
    > Co mam kupić? Myślałem, że jakiś Legrand czy coś innego markowego, ale one na oko
    mają tak samo cienkie druty jak te niemarkowe.