  • Data: 2022-11-28 21:47:56
    Temat: Re: 3600W - co kupić
    Od: DaNsOuNd <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022-11-27 o 13:10, Mirek pisze:

    > A coś więcej? Jaki ubezpieczyciel? Jak do tego doszło? Zgadzasz się z tą
    > ekspertyzą?

    no, kiedyś byłem świadkiem naocznym jak pewien rolnik "krajzege" na
    "siłę" podłączył na podwórku drytami nieizolowanymi od siatki. I one
    sobie tak leżały na piasku jeden obok drugiego a gość sobie drzewo cioł.
    A mufę miał w stodole jakieś 10 metrów dalej :-D

    I to jest właśnie podwalina pod urban legend o spaleniu stodoły przez
    niecertyfikowany przedłużacz.