  • Data: 2022-12-31 16:31:49
    Temat: Re: 4 identyczne procesory w laptopie?
    Od: Szwambuł Trantiputl <t...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 31 Dec 2022 12:27:57 GMT
    doszła do mnie wiadomość <hVVrL.1743194$%fx6.1382154@fx14.ams1>
    od Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> :

    >Pasjans powinien na tym pojść, a przy dobrym GPU może i tetris 3D.
    >A poważniej, nieźle żeś się tym fakturowaniem-sql przejął :)

    Pasjans to może nie, ale Pong wygląda fajnie:
    https://www.youtube.com/watch?v=qkYhLirPuU8
    Doom jest mało grywalny:
    https://www.youtube.com/watch?v=hSoCmAoIMOU
    --