  • Data: 2022-01-04 17:49:59
    Temat: Re: 4000K
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello J.F,

    > A nie w domu to lepsze 6500?

    W sklepach zazwyczaj 4000K. 6500K jest za zimne.

    > Ale ja o 4000K mysle ...
    > A genetycznie to nie jestesmy dostosowani do 6500 wlasnie ?

    Nie. Przed snem patrzyliśmy w ognisko a nie w Słońce. Poza tym - w
    słoneczny dzień, to te 6500K masz w południe i bliskich okolicach.

    [...]

    Do wieczornego odpoczynku tylko 2700K

    > British pendant.
    > https://www.youtube.com/watch?v=FjmC0qx1nrU
    > https://www.youtube.com/watch?v=9qY4NmtvTCg

    Ale co to ma wspólnego z tematem?

    > glupio miec dwa sznurki do zyrandola :-)
    > Chyba troche myle - sznurek jest w lazience, w pokojach wylaczniki na
    > scianach ... ale przy takiej rozetce mozna miec dwa obwody?

    Dlaczego nie?

    > No to im podzial tylko utrudnia.
    > No wlasnie czasem potrzebuje jednej, a czasem trzech ...

    Jak masz dwuobwodowy, to jedną 2700K a pozostałe daj sobie trupie i
    będzie pan zadowolony.

    > Chyba wszystkie maja dziure/dołek.
    > No chyba, ze 2700 to wolfram masz na mysli.

    Nie - 2700K mają ten dołek płytszy niż 3000K

    --
    Best regards,
    RoMan