  • Data: 2009-09-08 16:54:55
    Temat: Re: 50HS blacha #1,5-2,0
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 8 Wrz, 09:56, gg <p...@m...hg.pl> wrote:

    > Moze ktos ma odpady wielokrotnosc 200x15

    Super, potrzebujesz wąskiej taśmy 15mm a pytasz o 200mm. Znajdź firmę
    pod tytułem Sword, oni robią taśmy do pił. Zapytaj z czego robią, czy
    można od nich jakieś kawałki kupić, a jak nie to kto tych taśm kupuje
    najwięcej- sprawdź czy zamiast wywalać na złom sprzedaliby tobie kilka
    sztuk zużytych.
    Konrad