  • 1. Data: 2009-09-07 13:02:06
    Temat: 50HS blacha #1,5-2,0
    Od: gg <p...@m...hg.pl>

    poszukiwana blacha jak w tytule 200x300mm lub 1000x200.
    Ktokolwiek widzial, ktokolwiek wie proszony jest o podanie miejsca
    zalegania.

    Pozdrawiam
    QED

  • 2. Data: 2009-09-07 13:32:15
    Temat: Re: 50HS blacha #1,5-2,0
    Od: Qwerty <k...@j...pl>

    gg pisze:
    > poszukiwana blacha jak w tytule 200x300mm lub 1000x200.
    > Ktokolwiek widzial, ktokolwiek wie proszony jest o podanie miejsca
    > zalegania.

    W ofercie mają w http://www.multistal.com.pl/
    a czy akurat zalega to musisz sprawdzić.

  • 3. Data: 2009-09-07 14:27:26
    Od: gg <p...@m...hg.pl>

    Qwerty pisze:

    > W ofercie mają w http://www.multistal.com.pl/
    > a czy akurat zalega to musisz sprawdzić.

    jest caly arkusz do wiecia, ktos chce reszte wziasc

    Ja chce tylko kawalek, moze byc stara pila byle by byla z 50HS

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2009-09-07 16:44:15
    Od: Qwerty <k...@j...pl>

    gg pisze:

    > Ja chce tylko kawalek, moze byc stara pila byle by byla z 50HS

    Resory, ale nie wiem czy znajdziesz takie wymiary.

  • 5. Data: 2009-09-08 08:56:20
    Od: gg <p...@m...hg.pl>

    Qwerty pisze:

    > Resory, ale nie wiem czy znajdziesz takie wymiary.

    Moze ktos ma odpady wielokrotnosc 200x15

  • 6. Data: 2009-09-08 16:54:55
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On 8 Wrz, 09:56, gg <p...@m...hg.pl> wrote:

    > Moze ktos ma odpady wielokrotnosc 200x15

    Super, potrzebujesz wąskiej taśmy 15mm a pytasz o 200mm. Znajdź firmę
    pod tytułem Sword, oni robią taśmy do pił. Zapytaj z czego robią, czy
    można od nich jakieś kawałki kupić, a jak nie to kto tych taśm kupuje
    najwięcej- sprawdź czy zamiast wywalać na złom sprzedaliby tobie kilka
    sztuk zużytych.
    Konrad