  • Data: 2020-07-12 14:52:52
    Temat: Re: 50Hz
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 11/07/2020 17:08, jacek wrote:
    > Problem ostatnich 10 mil pozostaje...

    Myśle ze bardziej chodzi mi to przesył międzynarodowy i wewnętrzny ale
    w dużej skali. Skoro f jest na tyle krytyczne że możne wyłączyć cały
    kraj, to pozbądzmy się f.

    Z resztą coś ostatnio mi obiło się o oczy że mieli stosować bardzo duże
    baterie do chwilego wspomagania sieci w razie groźby desynchronizacji (a
    przy okazji akumulować energię z odnawialnych). Wychodzi na to że sporo
    kasy inwestuje się w stabilne f.