  • Data: 2022-05-04 23:40:16
    Temat: Re: +69
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Setki lat temu A4, Góra świętej Anny. Myślałem wtedy że się na bok
    > przewrócę bo Atos jest wąski ale wysoki i na zakręcie (film) miałem
    > wrażenie, że jadę na 2 kołach :D "Siła odśrodkowa była zajebista"
    >
    > Oczywiście budzik zamknięty. Wincyj się nie dało tą taczką :D

    No dobra - vw multivana zamknąłem 186 z lekkiej górki na A2 z poz do
    warszawy;) Hondziawka też kiedyś 210 poleciała przed ciechocinkiem. Alr
    to dawno temu było. Reszty fajnych wózków nie zamykałem bo i tak miały
    kagańce na 250 więc z góry wiadomo jak się skończy - no fun.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!