  • Data: 2022-05-04 23:54:33
    Temat: Re: +69
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.05.2022 o 23:36, Shrek pisze:

    > To pisz spójnie:P

    Znaczek ":P" to oznacza. Nie, nie przeginam :]

    > A ja już po autostradach nie zapierdalam. Nudne są.

    Są szybkie i najważniejsze, że niespecjalnie się zdarza, żeby ktoś z
    naprzeciwka wyprzedzał na 3-ego :)

    > Przecież sam pisałeś, że jeżdzsz powyżej czystu:P

    Ale kiedy mam warunki. OK, wyprzedzanie też jest w tej opcji ale to są
    nanosekundy :P

    > Nie tylko. accord 1450, volvo 1550 - 100kilo różnicy na 76 koni. Nie ma
    > bata - volvo zrywniejsze. Tylko co z tego jak do bólu nudne. Prawdę
    > mówic wcale nim nie zapierdalam bo emocje jak na meczu szachowym.

    Długość też się liczy :P W Volvo aerodynamika oznaczana jest każdą
    literką "A" w nazwie :D

    https://img26.dmty.pl//uploads/202203/1647900988_q9u
    efe_600.jpg

    --