  • Data: 2020-11-28 21:30:11
    Temat: Re: 9hpln
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "trybun" rptdds$9u7$...@g...aioe.org

    > Pojemniejsza bateria to rzecz oczywista że dłuższe
    > działanie, ale po co reklama tego odświeżania?

    By zachęcić do kupna.

    > Nawet bym się nie zastanawiał co kupić, jedyną i jedyną przyczyna że jescze
    korzystam z smartfona a nie normalne telefonu jest to
    > że do auta potrzebuję nawigacji i pozycjonera w teren, a pozostałe te smartfonowe
    bajery typu gry, programy biurowe itditp są dla
    > mnie całkowicie zbędne.

    Można mieć i zwykły telefon, i smartfon.

    > W sumie trudno powiedzieć czy moja motka ma tak odporny na zarysowania ekran czy
    jeszcze nie przeszła tak podatnych na zarysowania
    > prób. Faktem jest tylko to że noszę ją w kieszeni, a etui w które jest telefon
    opakowany jest wręcz zmasakrowane.

    Widocznie nie traktujesz jej piaskiem.

    > A co do uszkodzeń ekranu wynikających z upadku, to już pisałem kiedyś - nie ma
    ekranów odpornych na takie ciosy - są tylko
    > nietrafione.. Nie wierzę że jesat jakiś telefon z ekranem który wytrzyma upadek z
    1.5m np na mały kamień.

    > Taki też wypróbowałeś? - https://play.google.com/store/apps/details?id=com.an
    droid.gpstest

    Też.

    > Wystarczy wyjść z domu. Ale i wtedy wykazuje cechy słabego sygnału, np fix pokazuje
    się dopiero jakiś czas po GPS czy Glonass.

    Wiesz, co to SNR? (signal-to-noise ratio)

    > Pisząc o lepszej obsłudze przez poprzedni telefon miałem na myśli to że sygnał w
    stosunku do obecnego telefonu był/jest
    > bezproblemowy także w domu, na zewnątrz szybciej łapał fixa itd.

    > Nie znam się za bardzo na tych fachowych terminach, ale w którymś tam GPSTeście
    jest opcja włączenia komercyjnego GPS. Tylko nie
    > wiadomo czy to się w ogóle opłaca.

    Komercyjnego Galileo -- OK, ale GPS to chyba
    wojskowy, i raczej ot tak sobie go nie włączysz. ;)
    [może to ja ,,mijam się z prawdą''?]

    Chyba geosynchroniczne (nie wiem, jaką pełnią funkcję) są na tej
    samej wysokości co ,,normalne'', ale pamiętam wyraźne rysunki
    sprzed lat ukazujące 3 różne wysokości.

    Aż tak ciekawski nie jestem, by sięgnąć do źródeł -- dokumentacja
    zapewne jest częściowo jawna...

    > Odbierającego Krym, chciałeś chyba powiedzieć. Niestety z wyżej opisanego tematu
    cienki jestem jak bolek. Nigdy się tym nie
    > interesowałem od strony technicznej tak wiec nie pogadam z Tobą.

    Technicznie miał na Krymie swoje wojsko (zgodnie z umowami)
    i zdecydowaną większość Rosyjską, w tym parlament krymski. ;)

    e-9-pro-5g-oficjalnie/

    Na Allegro ma być jutro Redmi Note 9 Pro 6/128 za 899.
    To już porównywalna cena z tym, który kupiłem w X-Kom.
    Może nawet niższa.

    > Podobno niedawno Chińczycy uruchomili 6G. Kiedy się skończy to gonienie własnego
    ogona? Kilka dni temu widziałem w Media Expert
    > idiotę który zrezygnował z zakupu telewizora bo ten nie obsługiwał UHD...

    5G przyda się autonomicznym samochodom?... I nie tylko?...

    -=-

    Więc jak? -- masz DF GNSS w swej Motce?
    Jaką masz niedokładność?...

    --