  • Data: 2020-12-10 20:11:33
    Temat: Re: 9hpln
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    trybun <M...@j...cb> writes:

    > Możliwe. Pytanie tylko dlaczego nawet ten słaby (ale nowy) pentium tak
    > ciężko wprowadzić w stan 100% zajętości, to samo dotyczy pamięci RAM,
    > nieważne czy zainicjiwany jest jeden program czy kilka, procesy idą
    > tak sobie,  czyli powoli, patrzymy na zajętośc procesora i RAMu a tam
    > stoi jak byk że chodzą one tylko na pół gwizdka..

    To zależy od obciążenia. Nigdy nie miałem problemu z obciążeniem
    wszystkich rdzeni, wątków albo innych fizycznych procesorów, niezależnie
    od ich liczby. Aczkolwiek przy przeglądaniu WWW itp. rzeczywiście pewnie
    ważniejszy jest "podsystem dyskowy" niż CPU. Odpal np. Johna Rippera,
    kodowanie H.26*, czy renderowanie map OSM (to potrzebuje także SSD)
    i nie będziesz narzekał na zbyt szybki procesor.
    Wiem, to nie są codzienne zadania dla każdego.
    --
    Krzysztof Hałasa