  • Data: 2020-12-10 20:19:03
    Temat: Re: 9hpln
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "trybun" napisał w wiadomości grup
    W dniu 06.12.2020 o 19:43, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    > "trybun" rqfhs5$15s0$...@g...aioe.org

    >Tak prawdę pisząc SSD jest dla mnie jedynym wskaźnikiem wydajności
    >sprzętu. A te podobno super szybkie procesory czy pamięci RAM to
    >czysto papierowe dane. Nie to żebym żeby obalać tezę że klient nic
    >nie uzyskuje, powiem tylko że trzeba by jakiegoś wnikliwszego
    >obserwatora

    Hm, ale SSD przyspiesza operacje dyskowe.
    Czyli start programow, duze bazy danych - ale to chyba nie telefony.
    No i pamiec wirtualną bardzo przyspiesza.

    Ale RAM przyspiesza pamiec wirtualna jeszcze bardziej, a w dodatku
    niedomiar RAM grozi chyba zajechaniem SSD wlasnie przez pamiec
    wirtualna ...

    Tylko jeszcze sprawdzic, czy dobrze podaje, bo mialem kiedys log gdy
    GPS zwariowal, pozycja latala po okolicy ... a DOP bardzo przyzwoity

    J.