  • Data: 2021-01-01 12:14:54
    Temat: Re: 9hpln
    Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

    > "trybun" rsf2ng$11mp$...@g...aioe.org

    > SF masz niemal w zwykłym smartfonie; DF masz w droższych,
    > zaś statyczne pomiary to domena geodetów chociażby i ich
    > raczej drogich pozycjonerów...

    Co to znaczy "drogi smartfon" aby spełniać wymienione kryteria? Poza tym
    pytanie o co chodzi w tych geodezyjnych pozycjonerach - o specyficzny
    rodzaj sprzętu czy tylko o oprogramowanie?

    > U mnie mają największe znaczenie po ścianach
    > czy zadaszeniach i konstelacjach...

    > SNR, konstelacja...

    Albo sprzęt który działa jak chce.

    > Swego nie znajduję w necie -- Twoje znajduję. ;)

    Ale masz chyba jakieś swoje własne zdanie?

    > Asus Max niemal do końca nie sprawiał kłopotów -- ale
    > odbiorniki GNSS miał fatalne!

    A można wiedzieć czym ta "fatalność" się objawiała? Bo np u mnie Acer
    miał bardzo głupi zwyczaj długiego łapania FIXa. Niżej minuty nigdy nie
    zeszedł. To właśnie ta wada sprawiła że leży dzisiaj w szufladzie mimo
    tego że w innych sprawach zasługiwał na miano dobrego telefonu

    > SBAS czy zwykły? Podaj numerek.
    > Masz Galileo czy nie masz?

    Zwykły. Numerek, czyli co?