  • Data: 2021-01-03 12:22:29
    Temat: Re: 9hpln
    Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

    > "trybun" rsn07d$i34$...@g...aioe.org

    > ~2kpln, ale czasami mozna znaleźć tańszy.

    > Być może i sprzętu, i oprogramowania.
    > Zalim ja geodeta czy rolnik/chłop?

    Ale ciekawe czym to idzie. Widziałem taki pozycjoner u przedstawiciela
    energetyki, ale było to już jakiś czas temu, wtedy wskazania były
    koszmarnie niedokładne. Możliwe że dzisiaj maja już lepszy sprzęt

    > Mam -- dlatego nie muszę mego szukać w necie.

    > Pomiędzy blokamia gubił się -- zwłaszcza we mgle czy podczas deszczu.
    > Podobnie w lesie czy na cmentarzu, gdzie mial daleko do WiFi itp...

    Ale podobno miał super antenę GSM, tak że obszarem zasięgu bił
    wszystkich konkurentów. Jako jedyny producent chwalił się tym w
    reklamach.. Miałeś może okazje przekonać się że to prawda?

    > Numerek satelity.

    Chyba chodzi o dane z rubryki "ID"? Zresztą teraz i tak nie widzę bo w
    domu tego satelity nie widać a na zewnątrz leje deszcz. Nr podam przy
    najbliższej okazji.