    From: Eneuel <e...@g...cm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki,pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: 9hpln
    Date: Mon, 25 Jan 2021 18:02:16 +0100
    <5fc2c54e$0$541$65785112@news.neostrada.pl> <rq2mr2$1rv$1@gioia.aioe.org>
    <5fc787c1$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
    <rqfhqp$15s0$1@gioia.aioe.org>
    <5fcd29f8$0$556$65785112@news.neostrada.pl> <rqq3r5$2kb$1@gioia.aioe.org>
    <rrgqus$1p5i$1@gioia.aioe.org> <rri0cr$58c$1@gioia.aioe.org>
    <rrp7ed$18p9$1@gioia.aioe.org> <rrq5l9$1lhd$1@gioia.aioe.org>
    <rru4pm$ms$5@gioia.aioe.org> <rs6vkt$14et$1@gioia.aioe.org>
    <rsbcnl$1dcq$1@gioia.aioe.org> <rsck58$83f$1@gioia.aioe.org>
    <5feaac6b$0$512$65785112@news.neostrada.pl>
    <rsf2q2$11mp$3@gioia.aioe.org> <rsj1cb$1duc$2@gioia.aioe.org>
    <rsn03p$i34$1@gioia.aioe.org> <rsr8ac$1ke7$1@gioia.aioe.org>
    <rss9bt$djd$1@gioia.aioe.org> <rstrph$7ce$1@gioia.aioe.org>
    <rt7i90$r4r$1@gioia.aioe.org> <rt82vp$nud$1@gioia.aioe.org>
    <rt9hkb$1ntp$1@gioia.aioe.org> <rtb90s$l2q$1@gioia.aioe.org>
    <rtek41$ikh$1@gioia.aioe.org> <rttiq7$aoe$2@gioia.aioe.org>
    <ru6bro$fp4$2@gioia.aioe.org>

    trybun pisze:

    > No, skoro piszesz że bezskutecznie chcieli Cię wyprowadzić z równowagi
    > to pomyślałem że tryumfujesz, że z sądu wyszedłeś z tarczą...

    Nie wyprowadzili -- Ty także nie wyprowadzisz swymi metodami. :)

    > A tzw biegli to faktycznie istny kabaret, a raczej tragedia, z reguły
    > wydają opinie po myśli tych co ich wynajmują.. i to bezkarnie, bo
    > przecie nie sposób takiemu postawić zarzuty że był stronniczy.

    Owszem ;) -- nie można przecież domagać się, by:
    () '+2 dioptrie' znaczyło coś innego niż '-2 dioptrie'
    () 'woda w opłucnej' była czymś innym niż 'rak oskrzela'
    () 'badania neuroobrazowe' miały jakąkolwiek wartość
    () 'wykresy spirometrii' miały jakąkolwiek wartość
    () 'leki' były lekami

    Wymieniłem tylko część sONdowego kFiatostanu, bo
    opisywanie całości jest nudne...

    > Nawet głupota tak nie boli jak bezinteresowna złośliwość. Bo w tym
    > wypadku nie z czyjejś głupoty nie załatwiłeś sprawy pozytywnie a zwyklej
    > złośliwości.

    W którym ;) wypadku?
    - Sąd RP MUSI wydać wyrok po myśli JKaczyńskiego
    - ZUS MUSI 'rentami' i 'wypadkami' opłacić emerytów,
    czyli de facto kupić wybory
    - tacy jak Ty nie muszą popierać mONdrości sONdowych
    biegłych czy sONdUF RP w ogóle -- problemem tu nie
    są same wyroki, lecz **SPOSÓB** wnioskowania;
    sędziowie wydają wyroki wg swej woli, lecz IMO
    można domagać się (także przed sądem) by:

    () '+2 dioptrie' znaczyło coś innego niż '-2 dioptrie'
    () 'woda w opłucnej' była czymś innym niż 'rak oskrzela'
    () 'badania neuroobrazowe' miały jakąkolwiek wartość
    () 'wykresy spirometrii' miały jakąkolwiek wartość

    Tedy?... O które ,,wypadki'' Ci chadza? O ,,wypadki'' sędziów
    i biegłych (walczących o swój byt) czy o ,,wypadki'' społeczeństwa?

    ZUS, sędzia i biegły są po jednej stronie barykady, bo są opłacani
    z tego samego budżetu i są rozliczani przez tych samych władców...
    Jeśli sędzia wyda wyrok niezgodny z zaleceniem ;) władców RP, może
    (raczej -- musi) zakończyć swą karierę, dlatego jak potrafi, tak
    walczy o ukazanie racji władcy... Podobnie z biegłym, który za
    opinię podstawową bierze mniej niż za przeciętną wizytę lekarską...
    (chyba 150 pln) Dwie kolejne opinie (uzupełniające) kosztują tyle,
    co jedna podstawowa... Wniosek prosty -- biegły 'nie ma ,,nadmiaru'' ;)
    klientów', bo gdyby miał, opiniowanie nie opłaciłoby się mu...

    Klientów brak, najwyraźniej stosownej wiedzy medycznej brak -- co
    wykazałem aż zbyt dosadnie, więc bez dofinansowywania ze strony
    sądu biegły by daleko nie ,,zajechał''...

    Sędzia ze swą bystrością umysłu (,,nie można mieszać różnych spraw
    i trzeba mieszać różne sprawy'' itp. kFiaty) też niewiele wskóra
    w rzeczywistym świecie (niestety) twardych (bo realnych) reguł...

    Wystarczy tedy brać do rozpatrywania ,,ubezpieczeń'' stosowny ;)
    sort prawniczy...

    > Nie te same.

    Nie rozstrzygniemy tego. W innym poście rysuje Ci SBAS w Afryce...
    W sprawie SBAS/GNSS Też nie uznasz rzeczywistości...
    https://geoforum.pl/upload/images/gnss_3.jpg
    https://gssc.esa.int/navipedia/images/8/8c/SBAS_in_t
    he_world.png
    Nie szukasz prawdy... [lub szukasz, lecz udajesz, iż nie szukasz]

    > Dlatego w razie awarii EGNOS nie interesują mnie jakieś
    > satelity systemu WASS a SDCM.

    Satelity SBAS ślą Ci info -- możesz te informacje otrzymać choćby
    via net... Zrozum wreszcie [lub nie] że satelity SBAS pełnią
    zupełnie inną funkcje niż satelity GNSS -- choćby ślą poprawki
    atmosferyczne i info o stanie GNSS. Co Ci po informacjach WASS
    w Europie? Co Ci z tego, iż wiesz, jak wyglądają atmosferyczne
    zniekształcenia nad Waszyngtonem wtedy, gdy poznajesz pozycję
    w Poznaniu?... WASS opiera się o stacje rozlokowane nad USA,
    nie w Europie... (ogólnie o stacje nad USA -- nie wdając się
    w niepotrzebne tu szczegóły)

    > To nie jest odpowiedź.

    Podałem Ci źródło.
    Może chcesz mojej interpretacji PR ZUS? ;)

    > W tych programach typu gps test nie ma żadnego odnośników do aGPS. W
    > poprzednich telefonach były opcje typu "usuń dane, czy "pobierz dane".

    W programach goszczących u mnie -- są ,,odnośniki'' a efekty
    wyczyszczenia informacji widać wyraźnie i natychmiast...

    > Nie jestem pewny, w TP-Link złapanie fixa to kwestia paru sekund, w
    > Motce - kilkanaście-kilkadziesiąt, a w Acerze z aGPS czas łapania fixa
    > raczej nigdy nie schodził poniżej minuty.

    MediaTeki teoretycznie korzystają z jakiejś dodatkowej informacji.
    W praktyce to tylko bajer, bo te informacje zwykle nie są dostępne.

    > Sam się przekonasz po zmianie telefonu na taki który widzi Galileo.

    Nie zamierzam na razie ;) kupować następnego telefonu.

    -=-

    Twój problem długotrwałego fiksowania może mieć wiele przyczyn:
    - zły telefon
    - zła konstelacja
    - złe zadaszenie
    - nieaktualne dane aGPS
    - lodowaty ;) start

    U mnie czasami ;) fixowanie trwa kilkanaście minut, ale zwykle
    mniej niż sekundę, o ile warunki są q temu dobre...

    [czytając Ciebie, można wiele dowiedzieć się o Twym trybie życia]

    --
    Ene