  • 11. Data: 2012-06-15 13:20:44
    Temat: Re: A1 A2 i obwodnica Żyradowa
    Od: Franc <s...@w...pl>

    Dnia Fri, 15 Jun 2012 12:33:36 +0200, Albercik napisał(a):

    > A właśnie, jak to wygląda z A1 na północ?
    > jadąc od południa(Katowic) nad morze to ile i odkąd ta autostrada jest
    > przejezdna?
    > i ile(za jakie odcinki) trzeba haraczu zapłacić?
    > (termin wyjazdu mam na koniec lipca)

    http://www.autostradaa1.pl/index.php?lang=pl

    Wg mapki pociągnieli nowy odcinek przed Toruniem, ale nie jechałem tam, to
    nie wiem.
    Standardowo to jest wjazd pod Toruniem (węzeł Lubicz) i gnasz do bramek na
    obwodnicy. koszt to cirka 30,00 zł (dokładnie to chyba 29 - nieważne
    gorsze).

    --
    Franc

  • 12. Data: 2012-06-15 13:30:24
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 15.06.2012 grzech <z...@g...com> napisał/a:
> [...]
    ^^^^^^^^^^^^^

    > no tu jest:)
    > http://www.gddkia.gov.pl/pl/926/autostrady
    > Jakiś odcinek - chyba go Grudziądza od północy jest, czy do Torunia?

    Podkreśliłem.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 13. Data: 2012-06-15 13:30:59
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 15.06.2012 Albercik <n...@g...pl> napisał/a:

> [...]
    > przejezdna?
    > i ile(za jakie odcinki) trzeba haraczu zapłacić?

    Google dzisiaj padło, czy co?

    Krzysiek Kiełczewski

  • 14. Data: 2012-06-15 13:47:43
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 15.06.2012 13:30, Krzysiek Kielczewski pisze:

    > Google dzisiaj padło, czy co?

    A bo ja wiem na ile to na google jest aktualne...
    Sytuacja w PL jest dynamiczna i rozwojowa jeżeli idzie o otwieranie
    nowych odcinków autostrad. A za cholerę nie idzie znaleźć jakiejś
    rzetelnej informacji skąd dokąd jest przejezdne, podzielone to na jakieś
    odcinki o kodowych(dla nietubylca) nazwach i pieron wie czy jak jest
    jakiś odcinek gotowy, to za 2km się wjeżdża w pole, bo kto inny
    autostradę buduje i na innej stronie trzeba sprawdzać czy już zrobione...

  • 15. Data: 2012-06-15 14:18:05
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "BAREK" <b...@p...pl> napisał w wiadomości grup
    > Dzień Dobry,
    >
    > Jako, że logistycznie mają la mnie ogromne znaczenie te odcinki nowych
    > tras; mieszkam niedaleko od Mszczonowa i Grójca. Mam kilka pytań;
    >
    > Otwarto na siłę A2 - czy po Euro mozna się spodziewać jakiegoś zamknięcia
    > jej kawałka, albo dużych utrudnień w ruchu na niej, żeby cośtam dokończyć?

    Oczywiście.
    Ale po jednej nitce, a nie w całości.

  • 16. Data: 2012-06-15 15:35:40
    Od: "T." <k...@i...pl>

    Użytkownik "Albercik" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > gotowy, to za 2km się wjeżdża w pole, bo kto inny autostradę buduje i na
    > innej stronie trzeba sprawdzać czy już zrobione...

    Próbuj na Targeo i włącz traffic - jak jest ruch, znaczy się przejezdna :-)
    T.

  • 17. Data: 2012-06-15 18:51:29
    Od: Cezary Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2012-06-15 15:35, T. pisze:

    > Użytkownik "Albercik" <n...@g...pl> napisał w
    > wiadomości news:jrf7d0$rdl$1@node1.news.atman.pl...

    > Próbuj na Targeo i włącz traffic - jak jest ruch, znaczy się przejezdna :-)
    > T.
    Nie wierzyłbym Targeo tak do końca.
    Jechałem dzisiaj 8ką z Białegostoku i jedzie się normalnie przez
    Zambrów, natomiast Targeo pokazuje obwodnicę na niebiesko, co prawda
    przerywaną ale na niebiesko ;)

    Pozdrawiam !

  • 18. Data: 2012-06-15 21:20:22
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 15 Jun 2012 18:51:29 +0200 osobnik zwany Cezary Daniluk
    wystukał:

    > i jedzie się normalnie przez Zambrów, natomiast Targeo pokazuje
    > obwodnicę na niebiesko, co prawda przerywaną ale na niebiesko ;)

    skoro przerywaną to prognoza czyli nie mają danych

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 19. Data: 2012-06-16 08:23:20
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Albercik <n...@g...pl> writes:

    > Sytuacja w PL jest dynamiczna i rozwojowa jeżeli idzie o otwieranie
    > nowych odcinków autostrad. A za cholerę nie idzie znaleźć jakiejś
    > rzetelnej informacji skąd dokąd jest przejezdne, podzielone to na

    Tu:
    http://mapa.ump.waw.pl/ump-www/?zoom=13&lat=51.90095
    &lon=19.63585&layers=B00000FTF
    masz aktualną mapę.

    MJ

  • 20. Data: 2012-06-16 08:42:58
    Od: Cezary Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2012-06-15 21:20, masti pisze:
    > Dnia pięknego Fri, 15 Jun 2012 18:51:29 +0200 osobnik zwany Cezary Daniluk
    > wystukał:

    > skoro przerywaną to prognoza czyli nie mają danych

    Ale drogę otworzyli skoro prognozują :P

    Pozdrawiam !