  • 41. Data: 2011-06-15 19:52:58
    Temat: Re: A8 - Wrocław
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 15 Jun 2011 19:46:22 +0200, w
    <4df8efeb$0$2487$65785112@news.neostrada.pl>, "Cavallino"
    <c...@k...pl> napisał(-a):

    > A jak być powinno?

    E261 jak DK5 w wersji przez centrum (Grabiszyńska->Hallera).

    > Bo co mapa to inna wersja, na google maps DK5 idzie i przez centrum i przez
    > most Milenijny.

    W zasadzie słusznie. Pod warunkiem, że nie kończy się za mostem tylko idzie do
    Żmigrodzkiej/Sułowskiej.

  • 42. Data: 2011-06-15 20:09:43
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik <r...@k...pl> napisał w wiadomości news:

> [...]
    > most Milenijny.

    >W zasadzie słusznie. Pod warunkiem, że nie kończy się za mostem tylko idzie

    W Google Mps ona idzie ze Żmigrodzkiej przez Bałtycką, Osobowicką, Most
    Milenijny, Klecińską, Grabiszyńską, Podwale, Pomorską do Bałtyckiej.
    Ale również przez Hallera i Powstańców Śląskich na południe.
    Nie sądzę, że tak może być w rzeczywistości (oba przebiegi naraz).

  • 43. Data: 2011-06-15 20:14:53
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Radekp,

    > Źle się domyślasz. Chodzi o E261.
    > DK5 to inna sprawa.

    Że niby co? Możesz trochę rozjaśnić?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 44. Data: 2011-06-15 20:40:09
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > A co ma byc na A2 ?
    >
    > Bo tam reguly obowiazuja chyba te same - po wyborach :-)

    Mylisz się.
    Zostały jeszcze 2 tygodnie jazdy za friko.
    http://www.gloswielkopolski.pl/stronaglowna/415759,a
    utostrada-a2-konin-strykow-od-lipca-platna,id,t.html

    "Jeszcze tylko przez 16 dni pojedziemy za darmo autostradą A2 z Konina do
    Strykowa. Od 1 lipca za podróż tym 100-kilometrowym odcinkiem zapłacimy
    wszyscy.
    Wiadomość o opłatach na państwowym odcinku A2 zagłuszył szum, jaki powstał
    wokół zniesienia winiet i wprowadzenia elektronicznego poboru opłat dla
    ciężarówek. "

  • 45. Data: 2011-06-16 14:47:08
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 15 Jun 2011 19:52:58 +0200, w
    <k...@4...com>, "r...@k...pl"
    <r...@k...pl> napisał(-a):

    > Wed, 15 Jun 2011 19:46:22 +0200, w
    > <4df8efeb$0$2487$65785112@news.neostrada.pl>, "Cavallino"
    >
    > E261 jak DK5 w wersji przez centrum (Grabiszyńska->Hallera).

    A po namyśle stwierdzam, że jednak E261 w zasadzie powinna iść tak jak nowa DK5
    -- przez Milenijny i dalej nową obwodnicą.

  • 46. Data: 2011-06-16 14:57:19
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Wed, 15 Jun 2011 19:52:58 +0200, w
    <k...@4...com>, "r...@k...pl"
    <r...@k...pl> napisał(-a):

> [...]

    >DK5
    >-- przez Milenijny i dalej nową obwodnicą.

    Rozumiem że to ma być swoisty sposób odszczekania? ;-)
    No to chwali się.

  • 47. Data: 2011-06-16 15:06:35
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 15 Jun 2011 20:09:43 +0200, w
    <4df8f564$0$2460$65785112@news.neostrada.pl>, "Cavallino"
    <c...@k...pl> napisał(-a):

    > W Google Mps ona idzie ze Żmigrodzkiej przez Bałtycką, Osobowicką, Most
    > Milenijny, Klecińską, Grabiszyńską, Podwale, Pomorską do Bałtyckiej.

    DK5 nigdy nie przebiegała (i nigdy nie będzie) przez Osobowicką, to taki lewy
    skrót do Milenijnego.

    > Ale również przez Hallera i Powstańców Śląskich na południe.

    Tak biegnie "od zawsze".

    > Nie sądzę, że tak może być w rzeczywistości (oba przebiegi naraz).

    A DK5 funkcjonuje w dwóch przebiegach, ponieważ zmianę można wprowadzić tylko
    przez ustawę (więc jeszcze długo się poczeka). Więc masz faktyczny (targeo, AM)
    i ustawowy (przez centrum).

    Ten, który podałeś, to wymyślony przez Google, funkcjonował jako tranzyt przez
    miasto dla pojazdów ponadtonażowych. Nieaktualny.

  • 48. Data: 2011-06-16 15:07:19
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 15 Jun 2011 20:14:53 +0200, w <1...@p...pl>,
    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> napisał(-a):

    > Że niby co? Możesz trochę rozjaśnić?

    Chodzi o DK5? Już odpisałem w poście obok.

  • 49. Data: 2011-06-16 16:39:02
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 16 Jun 2011 14:57:19 +0200, w
    <4df9fdac$0$2460$65785112@news.neostrada.pl>, "Cavallino"
    <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Rozumiem że to ma być swoisty sposób odszczekania? ;-)
    > No to chwali się.

    Nic się nie chwali, w mapach TA jest przebieg przez Gajowicką z poprzedniego
    wieku.

  • 50. Data: 2011-06-16 16:41:52
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    <c...@k...pl> napisał(-a):

> [...]
    > No to chwali się.

    >Nic się nie chwali, w mapach TA jest przebieg przez Gajowicką z

    A jaki to ma związek Twoim mętleniem o konserwantach?