  • Data: 2020-03-01 22:58:16
    Temat: Re: AB=47
    Od: PiotRek <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-02-28 o 09:04, w...@g...com pisze:

    > Straż Graniczna przede wszystkim. Poza tym ABW na ten przykład.

    Nie jestem tego pewien. WST=47 to wskaźnik MSW (czy tam MSWiA) a nie
    zakres numeracyjny _Policji_. Nie samą Policją MSW(iA) żyje.

    Jak widzę, Policja ma przydzielone SP od 70 do 87 (z wyjątkiem 76 -
    ciekawe, dlaczego), czyli raptem 17% numeracji MSW.

    Ciekawe też, co to są owe "sieci wydzielone" 6x...

    --
    P.