  • From: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Date: Fri, 3 Aug 2012 16:32:10 +0200
    Subject: Re: AF w lustrzankach Canona

    On 2012-08-03 12:28:05 +0000, "Ergie" <e...@s...pl> said:

    > Nie rozumiem tego marudzenia. Do tej pory było "kupcie nowy model i nie
    > dostaniecie nic nowego".
    Tak było bardzo krótko. Od czasu pojawienia się krzemu jako
    rejestratora obrazu. Wcześniej wymiana modelu zawsze przynosiła
    rzeczywistą zmianę. Tyle, że takie wymiany trzeba było robić raz na 10
    lat, jak komu zależało na zmianie. Teraz jak chcesz mieć lepiej to w
    zasadzie z każdą zmianą numerka wypadałoby zmieniać.
    Mało tego. Poprawę jakości zdjęć osiągało się zupełnie bez zmiany
    sprzętu. Kupienie nowej puszki nic nie zmieniało poza jej obsługą.
    Wystarczyło zmienić film na lepszy i już było lepiej.
    > Teraz nowy model ma rzeczywiście lepszy system AF i zaczyna się narzekanie.
    Nie. Ja tylko podsumowałem Twój pierwszy post. Nic z narzekania. Mnie
    to nie dotyczy więc nie mogę narzekać.

    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam