  • Data: 2020-07-10 14:25:52
    Temat: Re: AMD 3900X
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 10/07/2020 12:56, Boguś wrote:
    > Obliczenia polegają na przeliczeniu pojedynczego zestawu danych na 1 rd.
    > Obecnie takie obliczenia trwają ok 1h i będzie to stopniowo rosnąć. Do
    > obliczenia jest kilkadziesiąt tysięcy takich przeliczeń.
    > Przeliczenia są równolegle w ten sposób, że uruchamia się równocześnie
    > tyle razy ten sam program ile jest rdzeni (logiczne nie wchodzą w
    > rachubę) z innym zestawem danych. Wszystko jest dobrze  oskryptowane i
    > nie ma żadnych przerw w obliczeniach. 12 rd wybrałem ze względów
    > ekonomicznych, co napisałem w odpowiedzi na post R.Tyczki.

    Szukasz prędkości (wyniki na okresloną datę) czy ekonomii (wyniki jak
    najtaniej)?

    Jeśli to nie akademickie, a rzeczywiste zagadnienie to dobrze mym się
    zastanowił czy aby stary, wręcz używany, sprzęt serwerowy zestawiony w
    cluster nie będzie tańszy/szybszy. Może będzie bardziej energożerny, ale
    to chyba nie jest robota za friko.