    From: trybun <M...@j...cb>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: AMD Catalyst
    Date: Thu, 22 Dec 2022 10:08:14 +0100

    W dniu 21.12.2022 o 13:40, Dominik 'Rathann' Mierzejewski pisze:
    > Date: Wed, 21 Dec 2022 10:31:29
    > From: trybun
    > Nie "jakiś", tylko po prostu oficjalny sterownik AMD do ich kart
    > graficznych. Pobierasz z oficjalnej strony AMD:
    > https://www.amd.com/en/support

    > Co masz na myśli? Co to jest "dotychczasowa konfiguracja grafiki"
    > i co instalacja sterownika miałaby w niej zepsuć?
    >
    > Pozdrawiam,
    > Dominik

    Sprawa skomplikowana bardziej niż by się mogło wydawać. Na stronie AMD
    nie widzę sterów z "Catalyst" w nazwie. Po wpisaniu wyżej wymienionej
    frazy Google kieruje na jakieś strony zewnętrzne a nie do macierzystego
    serwisu AMD. Druga sprawa jest taka że w owym serwisie normalne (bez
    Catalyst w nazwie) stery do mojej karty mają starszy nr od tych które
    aktualnie mam zainstalowane. Gdzie tej pochrzanionej firmie do
    przejrzystości, ładu i porządku jakie oferuje Nvidia.. I nadal nie wiem
    jak zadowolić tych co zalecają instalację Catalyst AMD skoro oni
    zalecają to z numeracja niższą od tych które można znaleźć w
    zewnętrznych serwisach i czy ewentualna taka instalacja nie pochrzani
    czegoś w ogólnej konfiguracji grafiki?  Mam tu na myśli wszystkie
    potencjalne problemy które mogą wynikać po migracji na starsze wersje
    oprogramowania. Np użytkowanie nowszych wersji gier.