  • Data: 2010-03-13 16:26:42
    Temat: Re: ASO citroena
    Od: AL <a...@s...tam> szukaj wiadomości tego autora

    DoQ pisze:

    > Jak juz skonczysz sie podniecac i ochloniesz, to moze wskazesz mi
    > zakładkę gdzie za darmo mozna podejrzec przebiegi+daty napraw
    > gwarancyjnych (ktore moga duzo powiedziec o realnym przebiegu)?

    a gdzie ja napisalem, ze to jest dostepne.
    Pytajacy pytal sie m.in. o VIN wiec podalem informacje gtdzie moze
    zdobyc taka informacje.

    Rejestracja jest darmowa, nie place a dostep mam.

    Kazdemu kto ma auto tej marki, informacje podane na tej stronie, moga
    okazac sie bardzo pomocne.

    Jesli nigdy sie tam nie logowales - to po co zabierasz glos?

    --
    pozdr
    Adam (AL)