  • Data: 2009-02-12 00:28:19
    Temat: Re: ASUS Eee PC 1000H czy SAMSUNG NC10
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 11.2.2009, PSYLO napisał(a):

    [...]
    > To samo co opisałeś w przypadku Samsunga: solidne etui, oprogramowanie
    > na płytach, jakąś ściereczkę. Do tego oczywiście zasilacz, który ma dużą
    > zaletę - jest bardzo mały i poręczny.

    Czyli praktycznie to samo na plus dla ASUSa za ściereczkę. ;D

    > Dodatkowa partycja jest utworzona już fabrycznie (AFAIR 80 + 70 GB).

    W przypadku SAMSUNGa kreator pyta czy utworzyć dodatkową i można
    dostosować sobie jej rozmiar z zastrzeżeniem, że nie można ustawić mniej
    niż 20GiB na systemową.

    > Przy starcie była standardowa konfiguracja świeżego XP.

    Czyli to samo.

    > Jeśli zaś chodzi
    > o działanie na koncie bez praw administratora to musisz sprecyzować o co
    > Ci konkretnie chodzi, bo nie do końca zrozumiałem.

    Ogólnie pytałem czy są jakieś problemy z załączonym softem. W przypadku
    SAMSUNGa takie miałem (M-ID: <1...@s...org>) choć są tacy
    co twierdzą, że nie powinno ich być. No ale jak to już wcześniej
    zauważyliście NTG.

    BTW. Oczywiście dziękuję wszystkim za informacje.
    --
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://polish.spampoison.com/