  • Data: 2009-01-04 20:37:50
    Temat: Re: AT91SAM7 i sterowanie układem 5V
    Od: Sebastian Bialy <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Adam Dybkowski wrote:
    > Chcesz wydajny procek i taki warunek? Od razu sobie odpuść.
    > Nawet kobyły w TQFP206 (a'la AT91RM9200) ciężko jest upchnąć sensownie
    > na płytce 2-warstwowej. Przecież 4-warstwowe nie są takie drogie (patrz
    > np. oferta Technoservice "TS'ka").

    No czasami może to oznaczać opłacalny/nieopłacalny. Nie nalegam - tylko
    chciałbym :)

    > SDRAM jest całkiem współczesny. A że kupisz w postaci scalaka a nie
    > modułu DIMM (wymagającego dodatkowo kupienia podstawki) - to chyba tym
    > lepiej, bo mniej miejsca zajmie na PCB. Większość ARM9 oraz wszystkie
    > AVR32 obsługują SDRAM'y.

    Podstawka pod pamięc ma tą zaletę, że można łatwo rozbudować o ile
    trzeba - przez klienta :). A więc produkt w teorii tańszy.

    > Jassne. Czyli cały post należało opatrzyć emotikonem ;-) ?

    E tam, ja całkiem serio. Co ostatnio znajduje jakiś ciekawy element, to
    najbliższy dystrybutor na taiwanie albo detal oznacza przynajmniej wagon
    lub też na syberię (do PL) nie wysyłają itd.