    From: "Fredek" <n...@n...no>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: ATmega8 ADC problemik
    Date: Sun, 5 Jul 2009 13:54:36 +0200

    "Zbych" <a...@o...pl> wrote in message news:h2q36g$1mef$1@news.mm.pl...

    > Masz błąd w linii 138.
    >
    > PS. Wróżka jest na wakacjach, więc będziesz musiał jednak pokazać kod.

    Jak napisałem znam skutek ale nie powód :-)
    Może sie procek jakoś resetuje w chwili przeskoku z chronionego bootloadera
    fusami do niechronionej przestrzeni pozostałej od 0x0 do 6kB
    Gdzieś siedzi problem.
    Teraz skopiowałem pozostałe kilkanaście linijek całej inicjacji pinów do
    kodu głównego, na wszelki wypadek, bo nie znam powodu takiego zachowania.
    Reset jest ustawiony fusem na bootloader i ogólnie wszystko działało.