  • Data: 2023-03-18 12:37:39
    Temat: Re: Abonament no limit
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Leguramin:
    https://sprzedaz.vectra.pl/dokument?n=668ed76bb78dca
    7c274a69d5ec006773

    Mnie się chyba udało, on-line wg linku Mac Ka (z przeniesieniem numeru, choć nie wiem
    czy warto bo nowy mógłby być łatwiejszy?? -
    czy pojawia się opcja wyboru numeru z zadanej puli, z wpisaniem pożądanej sekwencji
    cyfr?):

    "Dziękujemy!
    Twoje zamówienie trafiło już do realizacji!
    Potwierdzenie zamówienia zostało przesłane na adres: *****@*****
    W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z naszą infolinią 601 601 601.
    Szczegóły zamówienia
    Numer umowy #******/ES/2023
    K MVNO BEZLIMIT 10 GB BZ NK eSales *****
    9,99 zł
    ZACHĘCAMY DO OCENY ZAKUPU ON-LINE WYPEŁNIAJĄC ANKIETĘ DOSTĘPNĄ TUTAJ!"

    Moje PYTANIE do wczytywaczy w regulaminy i cenniki:
    Jak płatne są PRZEKIEROWANIA z tej Vectry?
    Bo w njumobile przekierowania (gdy np. numer masz poza zasięgiem, w garażu lub z
    wyczerpaną baterią) nie wliczają się w połączenia
    bezpłatne, a koszą jak za zboże wg cennika połączeń (ostatnio zapłaciłem kilkanaście
    złotych za dwie sztuki przekierowań, gadałem
    nieświadomie że to przekierowanie ponad godzinę).

    -----
    > No i nowy kwiatek dzis na infolinii dowiedzialem sie ze ta promocja jest TYLKO na
    nowy nr.
    > Choc na stronie wszedzie pisza o PRZENIESIENIU NR to faktycznie tylko nowy nr jest
    w promocji - kpina z regulaminow i oferty