  • Data: 2023-03-24 14:04:45
    Temat: Re: Abonament no limit
    Od: Klakier <g...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ąćęłńóśźż:
    > Ciekawe, bo nie widać takiej oferty (najtaniej 35 zł/mies.):
    > https://moje.upc.pl/dla-ciebie/play
    > może jakaś stara gdy chcieli wejść na rynek komórek?
    >

    > -----

    Stara, HFC 1 Gbps z komórką Play nawet za 0 (całość 80PLN/mc), standardowa
    oferta z www kosztowała (i nadal kosztuje) 80 zł. za sam 1 Gb/s Interneta.
    Przy niższych prędkościach było afair 10 zł dopłaty za komórkę Play.
    Może regulaminy tych promocji jeszcze obowiązują, trzeba by konsultantów zapytać
    bezpośrednio.