  • Data: 2023-06-05 12:13:48
    Temat: Re: Abonament no limit
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jeśli będziesz miał kiedyś coś podobnego od tego lub innego opa, to dawaj znać ;-)
    Z Twojego wpisu przenieśliśmy do tej oferty parę familijnych numerów, ale jeden się
    zaciął na jakimś paragrafie 22 (przenoszony
    numer był zarejestrowany na JDG "niezgodność danych i nie mamy pańskiego płaszcza
    mając Pana głęboko tam, gdzie Pan wie", nie ma z
    kim rozmawiać.

    -----
    > Cześć,
    > chciałem się z Wami podzielić promocją jaką znalazłem w sieci. Otóż wirtualny
    operator Vectra działający na infrastrukturze Play
    > oraz Orange umożliwia podpisanie bezterminowej umowy na telefonie komórkową. Oferta
    zawiera nielimitowane rozmowy, SMS/MMS oraz
    > pakiet 10GB Internetu. PO wykorzystaniu limitu danych włączany jest "lejek", ale
    nie tak jak w przypadku innych operatorów 32