  • Data: 2021-04-30 11:28:52
    Temat: Re: Adata SU900 znika z systemu - kończy się?
    Od: Tomaszek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-04-28 o 17:45, Krystek pisze:
    > Komputer działa na tym dysku, ale... jakiś czas temu zainstalowałem
    > program SAMSUNG Magician, by sprawdzić dokładniej parametry dysku. No i
    > po instalacji programu i jego uruchomieniu, gdy chciałem sprawdzić różne
    > szczegółowe parametry dysku program napisał mi w komunikacie:
    >
    > "Szczegółowe dane na temat dysku dostępne są jedynie, gdy dla tego dysku
    > zainstalowany jest sterownik Microsoft lub SAMSUNG."
    >
    > Dysk podłączony jest w nie takim znowu starym komputerze biurowym DELL
    > OptiPlex z prockiem i5-6500, a na płycie obsługiwany jest przez
> [...]

    Dzięki za sugestie. Tym razem jednak to nie to. AData SSD Toolbox podaje
    wszystkie informacje (TBW, SMART, tryby pracy, możliwy ręczny TRIM,
    konserwacja, diagnostyka, temperatury itd. itp.)
    Sterowników do mojego dysku nie ma. Ale byłeś blisko, bo faktycznie do
    innych są. Zaskoczyło mnie to trochę, ale tak faktycznie jest. Do mojego
    jest firmware no i wspomniany toolbox.

    --
    t0maszek