  • 1. Data: 2021-02-24 14:04:09
    Temat: Re: Akumulator wynaleziony 120 lat zbyt wczesnie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >At the turn of the 20th Century, Thomas Edison invented a battery
    >with the unusual quirk of producing hydrogen.
    >Now, 120 years later, the battery is coming into its own:
    >www.bbc.com/future/article/20210223-the-battery-inv
    ented-120-years-too-soon

    Jak to zwykle - niby jest wynalazek, ale wymaga dlugich lat na
    dopracowanie.

    Tylko ... cos mi sie widzi, ze zrobili tam z igly widly - opracowal
    akumulator, moze i wtedy nowy, ale skoro przez 120 lat nie zyskal na
    popularnosci ... kiepski jakis :-)
    Podkreslaja wodór ... ale jakby nie mieli pomyslu co z nim zrobic - bo
    to przeciez wada ...

    J.

  • 2. Data: 2021-02-24 14:19:00
    Od: K <n...@e...com>

    On 24/02/2021 13:04, J.F. wrote:
> [...]
    > popularnosci ... kiepski jakis :-)
    > Podkreslaja wodór ... ale jakby nie mieli pomyslu co z nim zrobic - bo

    wtedy wada bo niebezpieczny.

  • 3. Data: 2021-02-24 19:26:51
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Jaka jest ostatnia technologia napędu nieatomowych łodzi podwodnych?