    From: Marek <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Akumulatory AA Kodak 2100 mAh w Biedro
    Date: Sat, 13 Dec 2014 21:23:49 +0100

    W dniu 2014-12-11 o 02:05, astro pisze:
    > Biedronka od dzis za 20zl sprzedawac bedzie 4 akumulatory AA Kodak
    > 2100 mAh. Podobno ze zmniejszonym efektem samorozladowania.

    (...)

    Ja może od innej strony... czy naprawdę masz aż tak ograniczone środki
    finansowe aby się rajcować powyższymi sensacjami?

    Eneloopy są sprawdzone przez wielu użytkowników. Nie jest to zakup na
    tydzień i do śmietnika. Może zaoszczędzisz, a może wydasz te 20 zł plus
    potem na Eneloopy bo te się nie sprawdziły. Mi byłoby szkoda czasu i
    kasy na eksperymenty, chociażby dlatego, że wymagam od akumulatorów aby
    wytrzymały jak najdłużej (Eneloopy mają 2500 mAh i nikły efekt
    samorozładowania). Nie rajcuje mnie styl jaki preferuje jeden z kolegów
    (XX YY), który przed wyjściem w teren profilaktycznie ładuje to co
    zabiera ze sobą w teren bo mu się zdarza iż jakieś ogniwo losowo padnie.

    Kup se chłopie porządną ładowarkę typu NC-1000, Eneloopy i skup się na
    zdjęciach a nie z hipotetycznym zaoszczędzniem paru zł i problemach z
    ładowaniem :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Marek