  • 31. Data: 2010-11-28 12:25:11
    Temat: Re: Ale urwał w Warszawce
    Od: "Szuwaks" <s...@g...pl>

    Witam,

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości
    news:ueb4f6p9l6hu1vlvq1c199cr1j8ucb1htk@4ax.com...

    > te 52t to z dodawania 9.24 do 34 ?

    Ech...
    9.24 to waga ludzi w jednym wagonie
    34 to waga dwóch wagonów.
    Przepisz 3 razy i rozwiąż zadanie jeszcze raz.

    > Przy wypadku jest jeszcze kwestia ze ludzie tak wprost
    > sily
    > uderzeniowej nie daja. Owszem, jak sie 130 osob zaprze i
    > powiedzmy
    > 50kG na uchwyty w tramwaju przeniosa .. to one sie urwa :)

    Taaaaak.
    A jak się wszyscy pochylą w przeciwną stronę do kierunku
    jazdy to tramwaj hamuje. -:)))

    Szuwaks

  • 32. Data: 2010-11-28 21:10:16
    Od: Mario <c...@o...pl>

    W dniu 2010-11-28 11:30, J.F. pisze:

    > Tak prawde powiedziawszy to reagowal z pewnym opoznieniem.
    > Jakby tak wolniej jechal i szybciej hamowal to pewnie dalby rade :-)
    >
    > J.

    Bez jaj, specjalnie dodałem na końcu ";-)". Skąd wiesz czy on nie
    hamował? Tylnych świateł nie widać, słychać też, bo niby jak?
    Przecież takie 40t zahamuje jak samochód.
    A poza tym może, motorniczy stawia sobie w kabinie kreseczki jak coś
    zaliczy i teraz będzie miał jedną więcej? ;-)

    pozdrawiam
    mario

  • 33. Data: 2010-11-29 09:40:45
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    2010-11-28 21:10:16 Mario

    > Skąd wiesz czy on nie hamował?
    > Tylnych świateł nie widać, słychać też, bo niby jak?

    Hamował z pewnością, aczkolwiek pewnie tak, żeby ludzi
    nie poobijać. Zresztą, tam jest z górki. Do tego dzwońcował,
    co słychać. ;)

    > A poza tym może, motorniczy stawia sobie w kabinie
    > kreseczki jak coś zaliczy i teraz będzie miał
    > jedną więcej? ;-)

    To proste, po dzwonie urlop dostają na odstresowanie. ;)

    --
    Pozdor Myjk

  • 34. Data: 2010-11-29 14:48:05
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    ten tramwaj to hamował już jak motorniczy stwierdził, że jakiś gość w
    korku dziwnie się zachowuje. Posłuchajcie sobie pisków (efekt
    hamowania na szynach). Hamował straszliwieee długo. Ciekawe czy
    tramwaj hamował na zablokowanych kołach czy sprawność hamulców ma taką
    niską.

  • 35. Data: 2010-11-29 14:55:44
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2010-11-26 23:16, Pawel "O'Pajak" pisze:
    > Powitanko,

    > Nie sila, a ped. Zasada zachowania momentu pedu dziala w zderzeniach, dlatego
    lepiej jechac volvo niz maluszkiem;-)

    Ale jakby napisał: siła x czas = masa x prędkość to by było trochę
    lepiej, chociaż... dalej źle :)

  • 36. Data: 2010-11-29 15:06:52
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    2010-11-29 14:48:05 Mateusz

> [...]
    > hamowania na szynach). Hamował straszliwieee długo. Ciekawe czy
    > tramwaj hamował na zablokowanych kołach czy sprawność hamulców ma taką

    Kierujący tramwajem ma pod nogą jeszcze hamulec szynowy,
    ale chyba się nim nie posiłkował w tym wypadku.

    --
    Pozdor Myjk

  • 37. Data: 2010-11-29 16:01:29
    Od: "Szuwaks" <s...@g...pl>

    Witam,

    Użytkownik "Mateusz" <m...@g...com> napisał
    w wiadomości
    .googlegroups.com...
[...]
    ===========

    Że się tak zapytam: fizyki to pewnie nie lubiłeś i na
    sprawdzianach ściągałeś?
    -:)))

    Szuwaks

  • 38. Data: 2010-11-29 18:25:50
    Od: wharton <k...@y...com>

    On 29 Lis, 16:01, "Szuwaks" <s...@g...pl> wrote:
> [...]
    > niską.
    > ===========
    >
    > Że się tak zapytam: fizyki to pewnie nie lubiłeś i na

    Szuwaks zapewne chce Tobie powiedzieć że w tramwaju nie da się
    zbloczyć kół. To prawda, ale ja wam powiem że z patrząc na tramwajowy
    ruch zakwalifikowałbym go jako "zdecydowanie jednostajnie opóxniony" :P

  • 39. Data: 2010-11-29 19:31:18
    Od: "Szuwaks" <s...@g...pl>

    Witam,

    Użytkownik "wharton" <k...@y...com> napisał w
    wiadomości
    n.googlegroups.com...

> [...]
    tramwajowy
    ruch zakwalifikowałbym go jako "zdecydowanie jednostajnie
    ===

    Jeśli się na tym znasz, to nie będę zaprzeczał, jednak
    niejednokrotnie widziałem sunący tramwaj i nieobracające się
    jego koła. :)
    Jednostajnie opóxniony - tak.
    Ale w tym przypadku dochodzi jeszcze to, że "tram" jechał z
    górki.
    Dochodzi tam jeszcze jedna wartość w równaniu decydującym o
    długości drogi hamowania.

    Zresztą co by nie pisać.
    Nie zatrzymasz w miejscu 40 ton.
    http://www.warszawa.pl/Bezpieczenstwo/1178,936,1,1,0
    ,120-Samochodem_nie_zatrzymasz_40-tu_ton!.html

    Szuwaks

  • 40. Data: 2010-11-29 22:32:19
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 28 Nov 2010 21:10:16 +0100, Mario wrote:

    >Bez jaj, specjalnie dodałem na końcu ";-)". Skąd wiesz czy on nie
    >hamował? Tylnych świateł nie widać, słychać też, bo niby jak?

    Ale przez pol dystansu nie widac zeby zwalnial, co nawet uzasadnione,
    kto by taka glupote podejrzewal :-)

    >A poza tym może, motorniczy stawia sobie w kabinie kreseczki jak coś
    >zaliczy i teraz będzie miał jedną więcej? ;-)

    Dawno dawno temu we Wroclawiu wprowadzili zasade ze motorniczy ktory
    uczestniczy w wypadku nie dostaje premii. Niezaleznie z czyjej winy.
    Wtedy pomoglo :-)

    J.